Monday, April 18, 2011

I'M SORRY GOODBYE !

assalamualaikum .

ha ! ade ape dgn i'm sorry goodbye ? haha . haish ! ta de pape pun .
sekadar tjuk lagu je la . suke gler lah lgu nih , KRIS DAYANTI the best lah .
sejak bile lah wanie mnat KRIS DAYANTI nie ? haha . sejak lagu nie dperkenal kan oleh
eka AF9 . ase sedih plak bile eka nyanyi lgu nie then dye
trkeluar plak dah mlm tue . haish ! ta ptut btul lah . nseb ta
mnyebelahi eka lah tue kan . cian dye ..
act , sbenar nye wanie just mnat ROSSA . terbaek lah !
haha , mcm mner ntah lah bley tkar plak neh .
cian mama rossa .. haha . haish ! mcm ape jer , glo ape wanie nie .
haha .. bile dgr lgu neh , rase mcm ade kne mngene plak
ngan life wanie .. haha .
ah ! ta ksah lah itu sume , jnji wanie hepy sgt lah .
sebb ape erk ? ade lah kowt sebb nye .
tido , trjge kul3 , then mcj2 , tido balek kul 4.30 .
haha , ta sngke plak bole txt time tuh kan dear .
dear ? haha , gedik btul wanie nie ..
sorry !
awak , awak , awak bole bg wanie hepy balek kan dear ?
tengs taw !
mcm nie lah geng . ta suke tgk wanie sedih2 kan .
awak kate wanie baek ? errr ! yeke ?
tengs lgi , haha .. wanie suda prasan lah wei ..
ape maw buat sama itu wanie ha ?
ape ? kite bakor ?
alorh , xmo2 .. hehe ..

cait ! apebende wanie dah mlalut nih ? tadi nx story
psal i'm sorry goodbye .
ha ! nie yg maleh nx bkak citer nie , ade jer bende nye wanie nie ,
adoi , wanie , wanie .. ape nx jdyk lah kamu nie kan .
dah ler maleh nx citer dah , jap agy lgi mrepek ade lah .
nih dye lgu i'm sorry goodbye tue .
dngar jer lah ye ! ta best pun buat2 best jer lah yea .
haha



dngr feeling2 taw . haha ..
papai sayang !
mmmmuuuaaahhh !

No comments: