Powered By Blogger

Saturday, April 9, 2011

♥ first time in dis year ♥

assalamualaikum ...
hye sayang !
untuk entry kali nih  aku nx story morry kat korunk pasai semalam yg aku saket .. haish !
korunk paham ke aku ckp ape nih ? hahah , ta pham pown , buat2 pham jelah yea ..
korunk tahu tak , semalam aku sket ? ha !
tak tahu kan ? nie yg nak share . nx dgar tak ? ..
tuhan je lah tahu betape sket nye aku semlam .. ta tahan lah , sampaikan aku ta
bole bngun stu hari .. saket ape tu drahsiakan lah .. sebab saket nie ----------
hahahaha .. just nak share mcm mne rase  bile saket ..
first time in dis year  lah aku saket mcm gnie korunk taw tak .. huwaaa ! saket gler lah ... ceh !
slalu nye aku blagak ngan kwan2 aku kat skola if aku saket mcm gnie just biase2 jer , tapi skunk ... ha ! hamek kaw ..sampai ta bngun aku ckap ... hahah , da mcm org nga pntang aku rase dri aku nih ,
 dgn kaen batik nye .. mmg ta than sgt lah saket tuh ..hahaha
da lah semlm cousin dtg umah ajk jalan2 satu family , waaa ! best nye  ,
tapi , apekan daye tgk je lah cousin2 aku bersuke ria kat sane .. yg aku nih ksedihan jer ..ape bole buat nseb badan ...da saket nak wat cmner kan , sabor je le .. huahua ... hurm , ape lg nx story nih ? urmm , no idea lah , oke lah , aku stop dlu kat cnie , skunk nih un ta bape oke lg saket nih , tpi , saje gagahkan jgak dri nih , sbb nx update untuk korunk ... haha , nxtime aku cntnue yar ! daaa ....

No comments: