Wednesday, April 13, 2011

dear :(

ha ! kenape aku sedih ?
buang tebiat agk nye kan ? haha :)
da lew update blog pg2 bute .. haha :)
tah lah , mmg life aku mcm nih lah . ape bole buat kan .
kdang2 rase nx lari rumah pun ade , bia aku dduk sorng2
untuk tnangkan dri aku nih ,
tapi , ke mane ?
haish ! time aku hepy gilak nx taw bile tak ?
hehe , ofkos lah time brsame kwan2 aku yg trcinte .
mmg hepy sanad2 lah .
if dgn girlfrens aku yg sorng nih ♥ nadya othman ♥
syg sgt2 lah kat dye tahu ? ..
hehe , klu jmpe jer msty ade bende yg nx gelak kan sygs .
kelakar jer . oke2 , tkar mood plak :(
hukhuk ..
aku sedih dgn life aku skang lah baeb . knape yea ?
org sume hepy dgn life msing2 , knape aku tdak ?
aku ta suke tnjolkan ksedihan nd kesusahan aku kat org laen ,
wlupun ak nmpak hepygolucky  jer kdang2 , but , yg sbenar2 nye NO
lah . life aku ta penah hepy . act , aku rase ta brgne if disisihkan . ape slah aku ? ap yg
aku da buat smpai aku dsisihkan nd ta dhrgai ? aku suke tgk org laen bhagie nd hepy ,
but , kdang2 sedih jgak .knape aku ta mcm org laen kan ?
klu korunk tgk entry aku yg laen2 pun bnyak aku cter yg aku sedih .
kan aku da ckp , life aku mmg mcm gni lah .
but , aku hepy sebb dkurniakan seorg boyfie yg walah .

'dye yg terhebat lah'
terbaek dari ldang !!
ecece ,, agk hampeh ckit ayt nye ..

i love you lah geng !!

syank awak *gilagilatahapgaban*
haha :)
u penah ckp
i nih umpama awan yg sentiasa memerhatikan u kan , kemana u  pegy msty
ade i yg sentiasa temankan u , itu lah awan  ..

p/s untuk awan : u u i ingt taw kte2 u nih , bkan maen brbnge2 lg
skang kan , agk ta bule bla skit .. ape2 pun , u sweet gilak ..
hehe :)
ha ! ade satu agy txt u yg agk ta bule bla , tapi , terharu jgak
sbb u btul2 take care i lah .
u ckp mcm nie kan .

i kne jge haty u , yes ! kne jge sgt2 , u nih awan putih yg cntik , i ta nak bg u jd
awan mendung, nnty u nngis kuar lah ujan ,,

haha , kelakar lah kan ..  urm , u u , i syg u tahu ? i ta nak u pegy taw2 ..
hehe , asal aku lak yg overacting nih wei , ah ! lntak lah ...
feel aku . bkan kaw lah . nyebokk !
oke lah byebye !





1 comment:

basar said...
This comment has been removed by the author.