Powered By Blogger

Friday, April 15, 2011

gile+sewel+meroyan=gile mroyan ! hahahaha

aku ta tahu knape lah , haish ! prob2 , ta de keje ke wanie ?
update blog pg2 bute nih ? huh ! lntak lah ...
dear , mne awak yea ? aku rndu kaw lah dear , cepat lah balek ,
aku rase if kite jmpe nnty aku nx peluk kaw kuat2 , sebb aku ta tahan lah dear ..
ko pham aku kan dear .. aku rndu kaw , aku sedih sgt2 ,
balek cepat yea dear ..
ta sbar nx meet kaw lah .. rndu sgt2 ..
 bnyak aku nx story morry ngn kaw nih .. 
aku beria sgt ke yea ? tah lah , ta pham ... lpekan itu sume .. hAHA
mmg ptut pun lah aku ta dberi ksempatan untuk dsayangi ..
wah ! sumpah sedih gilak wei ..
ah ! lntak lah kan org nx ckp apew ,
wanie taw ape yg wanie buat skang
 .. oke2 , wanie try jauhkan dri taw2 ..
jgn nx rnsing2kan hotak dah .. untuk sape2 yg ade trase ngan wanie ,
i'm so sorry sgt2 lah yea , ta de niat pun nx wat mcm tue ..
yes ! wanie bdak2 .. *org tue ckp*
 .. haha , sronoklah org ckp wanie bdax2 kan ...
blog wanie pun mcm bdak2 kan .. haha
huh ! ta matang lngsung lah kaw nih wanie .. hehe (:
itu bkan cre nye okeh !
 hip2 hoorey , tengs erk sebb ckp wanie bdak2 , mmg suke pun ...
 wakaka .. oke lah  , if org tue mnerjah lg kt blog bruk wanie nih lg  ,
 wanie gle2 mntak maaf sgt2 yea kat awak .. if nx bengang2 jgak ,
sokey lah , ape bule buat lg ..
byebye !

i'm so sorry ! .. (:

No comments: