Powered By Blogger

Thursday, April 7, 2011

awak trbaek+terhebat !

assalamualaikum ..
hye dear ,
 wah !ari nie hari yg trbaek untuk aku,
oke lah, dgn tjuk ats tue ,
 ce usha balek apebende tjuk nye .
 sape lah agknye org yg dimksud kan tue yea?
 (nurshahid abdul halil) ..
ouh , insan nie lah yg slalu buat aku trsenyum ,
 dye ta suke if aku brsedih bgai ,
u , u taw kan i syg u ...
hehe .. u sweet sgt.. u baek sgt2 ngan i kan ?
 knape u baek sgt yea ?
wlupown , kite baru knal ta sampai seblan ,
 kire2 bru semnggu lah kan , tapi ,
haish! ta de ppew lah ...
u ta suke i sket haty sbb u kan ? 
u nx tgk blog i , tapi , i ta bg u tgk kan ,
 sbb i mlu dgn u tahu ?
u , kite geng+beshtie kan2 ?..
semlm , u cbar i kan ? i kne txt u lme2 ,
sape tido dye klah kan ?
haha , tpi , de winner is waniey sein's lah kan ,
 haruslah menang ! tapi , u ckp u yg mnang ..
 oke2 , dgn ini saye mngumumkan bhawa nurshahid abdul halil menang ! yes ! simple jer kan ,
itu yg u nak kan ? ayat u mmg walah lah !
 klakar je .. u ckap no more love after ex u kan ?
wah ! bgos lah u nih . 
kite geng je? haish ! glo ..  
u kan awan i .. da bnyak tmpat kite mnjelajah kan ? 
berANGAN sekejap ? HAHA ..
ape lgi erk aku nx mrepek mraban nih ,
have any idea for me ? oh no !
urmmm , oke lah , untuk entry kli nih agk ckit lah ,
 ta taw maw ckap ape ,
no idea lah .. hehe .. byebye !
love u alls .. kpade pngikut setia aku ,
mekasih bnyak2 ye coz sudi jgak
mnerjah kat blog bruk aku nih ..
huhu .. haish !  mcm ye2 je ade pngikut setia kan ,
 ah ! whatever lah , ade or tak , ta pnting ,
 bg aku , blog nih pling brmakne tahu ?
coz , kat sni lah bnyak aku luahkan ape yg tak trluah lgi .. hehe .. oke lah see yar ! mmuuaaahhhhhxxxxxx !!

"awak mmg terbaek lah"
saya sayank awak lah tahu ?? ..
hehe (:

awan !

No comments: