Powered By Blogger

Monday, March 28, 2011

sewel !

sumpah !aku sedey gler, kat sape aku ley story morry neh erk ? erm , ntah lah . ta pek lah ,
biar lah rahsia . smpan jer prasaan sedey aku neh , sume da jdyk , ape leyh wat agy .
mmg ta gune . nape lah aku bnyak sgt masalah skunk neh , adeh ! pnat lah mcm neh ,
 mmg ase nx bnuh diri , tpi , ta baek lak ckap mcm tue , arrggghh ! ta tahan lah . 
ape yg aku buat slame nih sume nye slah , abes tue apew yg btul ha ? mmg ta pham , 
knape sume nye nx slahkan aku ???????? knapew ??
mmg sedey sgt2 , mcm2 aku da buat bg sume org hepy , last2 aku jgak yg kne 
saket lah mcm nie . mmg rase nx menitiskan air mata , tapi , tak gune jgak if aku terlalu
emosional sgt kan . sumpah ! mmg da ta bley nx brthan , akhir nye aku trpakse mnitis kan airmate wlaupown , ta de sape yg tahu . and aku ta nx org tahu  yg aku mnitiskan airmate .
aku ta suke mlawan ckap org , apew yg dbebelkan , aku trima dgn seada nye .
tapi , kdang2 , ta kan aku nx diam . haish ! rnsing lah mcm nie .
slagi aku bleyh brtahan , aku brthan .. wanie kaw kuat lah . dont giveup okeh !
hurm , itu je yg aku bleyh ckp skunk . aku dah ckap kat nas yg dye kne lpekan
aku untuk smentare nie . sume nie aku buat untuk dri aku sndri ,
slah kew aku buat mcm tue ? haih ! ntah lah , myb , tue jer jlan yg trbaek untuk aku .
knapew sume org hepy ngan fmily dyorang ? tpi , knapew aku tak ? aku tringin sgt nx ade fmily
yg bleyh memahami dri aku , tpi , ta dpat lah . urmmm ..
aku mmg btul2 sedey bile dngar family mmber aku bg smangat kat dye .
tapi , aku ta de mcm tue . senyap jer , itu yg mmbuatkan aku ptah haty , ta pe lah ,
ukan sume org kan bleyh hidup hepy mcm tue , aku ase ade org yg
lgi2 sdeyh dari aku kan2 ?
ape lg yg bleyh aku ckap kan nie ye .
aku hope one time nnty , aku dpat hepy kan sume org , wlu sehina mne un aku , aku tetap aku !
aku ta kan giveup .

No comments: