Powered By Blogger

Thursday, March 17, 2011

terkenang saat suka dan duka bersame ... kini hnye sweet in memory suda !!

hye u all ! haish , ase nye da lme aku ta update blog neh . adusSh ! erm , aku ase tramat2 larh sedih apabile khilangan seorg kwan , but , ta taw larh , myb , aku jew ase cam g2 kowt , ahaks !! emo jew trlebih aku neh , pdehal , ta de ppew un .. tpi , aku still ade mmber yg aku btul2 syg , wlupown kite da lme ta jmpe , but , kte still kwan right ?? IMY nadya othman ... thanx coz ko sudi dgr prob aku , mmber yg slalu dgr prob aku dlu , da brjauhan , aku ase dye un da lpe kat aku ... erm , sokey larh , tpi,aku still rmember saat suke dan duke bile brsame dye .. time aku ssah , dye tlong aku , and time dye ssah , aku lak tlong dye ... hurmm , but now , ta de spe nx tlong aku ... ahaa ! nadya othman , aku nx ko tahu , aku trlalu2 syg n rndu kat ko .. thanx sgt2 erk , aku ta kan lpew saat2 kite lepak brsame dlu2 .. hehe , ngade jer kan ... ko larh sorang jew mmber aku yg bley pham aku kowt .. aku da ta de spe slain ko babe !bile first kite b'webcam ari tuh , aku ase trharu sgt , smpai aku mlu ngan ko , tahu ??? hik3 ...aku ta suke when , org ckp , aku da ade bf , aku lpew sume mmber2 aku ... tpi , sumre ta pham ngan situation aku now ... nadya othman , aku hope ko pown pham aku skunk .. aku ta pnah lpew mmber2 aku ... tpi ..... ta taw plak , if mmber aku yg aku btul2 syg , da lpew ngan aku ... klu ikutkan tjuk aku kat atas tuh "terkenang saat suke dan duke bersame" .. hurmm , ape yg nx dkenang kan agy ye !! ta de mkne da sume tuh , sweet in memory suda .. haih !! ntah larh ... wlupown , aku neh mcm heppy jew , tpi , ade jgak larh ksakitan yg ta dpt nx dlpekan tuh ... tpi , still ley brsbar ... ta ske nx gdo2 lar .. biar larh kat dye ... if dye taw ksalahan dye , biar kan , tpi , aku ase , dye un ta de feel .. dye an da ade mmber yg lbih agy dr aku ... sokey larh babe !! ap2 un , aku appreciate ape yg ko da lakukan untuk dri aku yaww !! aku syg ko jgak ...


thanx hunn ;) coz sudi berkwan ngan aku .. aku hepy sanad dpt mmber cam ko ..kite da lme kwan kan2 .. dah hmpir 12 tahun kite brkwan , xmo gdo2 ek :) agypown , 4 what kite nx gdo kan ... kan kite bestie forever n ever kan3 ... mmeeeuuaaahHH !!

adusSh ! syeqa's , aku un syg ko jgak lar dear ;) aku hope ko ta kan lpe aku smpai bile2 ... kite still bestie kan ?? aku ta kan lpe saat2 kite brsame dlu ... ceh ! ayt aku ,ta ley bla ek skunk neh , mcm zman 60an plak ... HAHA ... I LOVE YOU SO MUCH babe ! mmeeuuaaaHH :))

No comments: