Powered By Blogger

Friday, March 18, 2011

curtain OH curtain!!

hey !! kali neh aku nx story pasai aku blajar mnjahit ... ahaks !! sbenar nye ta mnat pown nx jhit2 neh , tapi , ape kan daye , kne jgak larh blajar an .. ta kan larh bju koyak skit un nx kne antar kat org suh jhit , haish !! mmg memalukan kowt .. HAHA ;).. tpi , aku stat blajr ngan mnjahit langsir dpur untuk umah aku larh , ta kan umah hampa kowt kan2 .. ha !! snang jew ,, straight je jhit nye , ukan ssah ... haish !! klu nx senget2 tuh , idak lew kowt ... ase nyew , jdyk apew tah nnty ye !! HEHE :).. hurmm , aku nx tnggu hasil jhitan yg tlah dreka khas oleh mygrandma .. ala2 , interior designer g2 mygrandma taw .. HAHA :) ,aku just jhit kan aje.. ape yg dsuruh , bedal kan ajew .. kesah apew .. frst2 nx mnjhit tuh , ketaq jgak larh , almaklumlah , gune mesin , huish !! tkut nye , slap2 nnty jhit tgan sndri .. HAHA .. aduhh !! mmg pedih .. aku dpat mrasakan nyew ... ceh !! sixth sense larh kte kan ... huhu .. hurmm , apew lg erk nx mrapu neh , ta de modal da neh , tulun2 .... ha !! adusSh ! nx melayan karenah mygrandma neh , satu hal jgak , jap nx tkar style ini larh , itu larh , cewah !! ssah2 sgt , p jdyk eric leong tuh , kan snang ... respect larh nek !! HAHA ;) ...skunk neh un , aku lari jap semate2 nx update yg baru neh , sementare stok maseh ade , nnty da ilang , mcm2 aku mrapu lak ... da ta lrat nx tnggu mygrandma memikirkan style untuk dpur nyew yg indah tue ... HAHA ;) , ye arh , mne tak indah nyew , pg td ukan maen agy dok mmbersihkan dpur umah neh , kte nyew nx ubah larh serba sdikit , bru cun !! caya lah nek ... haish ! ujan suda .... sejuk dan nyaman ... HAHAHA ;),, huahua ^_^ .. okeyh larh , bubye !! cHaloooo .........

No comments: