Powered By Blogger

Sunday, February 20, 2011

shiitt !! hot gilew babi ..

haty nih mmg ta leyh than agy .. knpew larh laki sorang un ta de yg setia hah ?? mcm babi sembang .. mle2 ayt , fuhh !! mmg ta than bai .. ble da lme tuh ?? huh !! bkan maen agy ..  da arh , aku da ta lrat nx hidup mcm nih .. sket kt haty nih sp yg nx tnggung ??? sp ?? ckp mmg snang .. setahu aku larh , ta pnah plak if chat ngan org ayt bkan maen agy , lantak arh dye bdak kew apew .. ade aku ksah ..da hancus hrapan aku untuk mnyayangi n mmpercayai se2org ... knapew larh aku slalu meet ngan jantan yg ta gne ... mmg malang larh aku nih ... aku bkan men syg agy kt dye , tetbe plak dye wt aku cm gnie ..mmg ta sangke btoi ..
hurmm , who's mylesbo now , aku memerlukan kaw sgt2 .. please mncul lam idop aku skunk ...mne kaw yg slalu dgar prob aku ?? mne kaw yg slalu ceria n bg semngat kt aku ... ??? ko tahu , aty aku nih tramat2 larh pedih .... aku da ta taw nx ckp mcm mne agy ... k larh bye ....

No comments: